מורה מעצבנת!! - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • טוב, אז כבר התחיל בזמנו שירשור שהתחילה אורטל בנושא קצת שונה אבל דומה על פידבקים להתנהגות טובה ולא טובה.
    אצלנו יש תגמול של חייכנים וכל כמה חייכנים מקבלים הפתעה. אני כבר נתתי את דעתי על הנושא הזה בעבר (השלילית ..)
    ועכשיו נוסף עוד עניין- חדר חלומות. זה חדר עם משחקי מחשב, וכל מיני צ'ופרים שבגדול מגיעים לילד על התנהגות טובה במקום שיעור לימודי אם הוא מתנהג יפה בכל פעם שולחים 3 ילדים.

    המורה הלא חכמה במיוחד לדעתי הסבירה להם ששולחים ילדים שהתנהגו יפה, הראו שיפור בתחומים מסויימים והיו חברים טובים (עד כאן הכל בסדר) ואז שאלה את הילדים מי לדעתם צריך ללכת לחדר חלומות?
    הילד שלי חזר הביתה נעלב עד עמקי נשמתו שאף ילד לא ציין את שמו... וכשהכין שעורים ועברתי איתו עליהם ותיקנתי לו טעות כתיב קטנה אמר לי- לא איכפת לי, גם ככה אני לא אלך לחדר חלומות.

    אתן מבינות? במקום שכל נושא הצ'ופרים הטיפשי הזה יתן לו מוטיבציה זה נתן לו תיסכול.
    שלחתי ילד עם מוטיבציה פנימית ללמוד ולדעת לבית ספר ומה קיבלתי? ילד שניזוק ממנגנונים של מוטיבציה חיצונית. כל הכבוד למערכת
    מה זה השטויות האלו? מה הוא בן שנתיים? למה צריך לקבל חייכנים? מה הוא נגמל מחיתולים? ולמה אם את רוצה לשלוח ילדים לחדר חלומות את צריכה לעשות לכל הכיתה מבחן סוציומטרי? מה זה קורס טייס? אפילו בקורס קצינות עשו לנו את זה באנונימיות- אז בכיתה א' את לא יכולה לגלות טיפה רגישות? אני לא יודעת מה לעשות איתה, בעלי אומר שאין מה להתערב כי היא סתם תתייג אותנו ואת הילד כמעצבנים, אני ממש מקווה שזה היה רק בשבוע הראשון והוא לא יספוג את הטקס המעליב הזה בכל שבוע... קשה לי לעמוד מהצד והשיטה הזו פשוט חסרת טעם וחסרת רגישות בעייני
20 תגובות
עמוד 1
  • ממש מעצבנת!!!!
    אולי פנות ישירות למנהלת ולדבר על השיטה הזו?

  • גם אצלנו יש צ'ופרים על התנהגות טובה, גם באופן בית ספרי וגם באופן כיתתי.
    החוויה שלנו עד כה היא דווקא חיובית. אפילו חיובית מאוד.

    אני חושבת שבעלך צודק, אני לא הייתי פונה למורה.
    תראי את זה כשיעור לילד, הוא לומד שצריך להתמודד על מקום חברתי. הרי כל החיים אנחנו עוברים עניינים חברתיים כאלה ואחרים, ומה שקרה לו רק יחשל אותו.

    לגבי האמירה שלו, שממלא הוא לא ילך לחדר החלומות, אני בשלב ראשון לא הייתי מתייחסת לזה. אם זה נמשך הייתי מדברת עם המורה, ובמקביל מסבירה לו שעליו ללמוד כדי לדעת ולא על מנת לקבל פרס, שיש לו אחריות ואם הוא לא יכין שיעורים אז הוא עצמו זה שיפסיד כי הוא לא ידע את החומר....

    בקיצור אני אומרת לחכות קצת. לעקוב ולראות. אני גם בטוחה שכשכן יצא לו להיות בחדר החלומות, תחושת ההישג שלו תהיה עצומה, כי זה לא בא בקלות.
  • בייבי בום, אני לא התכוונתי לקפוץ ישר ולדבר איתה בכל מקרה. אני אחכה לראות אם זה יחזור על עצמו, אבל אני באופן עקרוני מדברת על כל הנושא הזה של לתת לילדים לבחור- מי צריך ללכת לחדר חלומות. זה לא נראה לך פסול???
    למה הילדים צריכים להגיד מי הם חושבים צריך ללכת לשם? אם את רוצה כמורה לעודד ילדים שבעינייך זקוקים לעידוד- יאללה, תשלחי. ניחא- אני לא חושבת שזו הדרך לעשות את זה אבל בסדר, נזרום איתך.
    למה להפוך את זה לדיון של כל הכיתה? זה לא ברור שיהיו ילדים מקובלים יותר ומקובלים פחות? זה לא ברור שיהיו ילדים שיבחרו במישהו בגלל שהוא חבר שלהם ולא בגלל שהוא כזה תלמיד מצטיין או תורם לכיתה או משהו? מה הערך שבזה? אני מצטערת, זה נשגב מבינתי.

    אם היו רוצים לעודד ילדים על ידי צ'ופרים חיובים אפשר:
    לתת תעודות הצטיינות שכל אחד ישים בתיק ויקח הביתה (גם לכל הילדים בכיתה יחד אגב, זה לא משנה, מה שחשוב להם זה שהם קיבלו תעודה, לא שמישהו אחר לא- הם עוד צעירים!)
    לחלק להם מדבקות התנהגות טובה במחברת קשר, ועוד אלפי דרכים א י ש י ו ת.
    לא מפגן חייכנים על הלוח של הכיתה שכולם רואים כל השבוע מול הפנים, ולא בחירות לחדר חלומות מול כל הכיתה, זה סתם מייצר תחרותיות חברתית בעיניי ולדעתי זה פסול. סורי.
  • אגב הילד שלי מכין שיעורים בדרך כלל בלי קשר אלי. הוא עושה אותם בצהרון, לא בבית. אני לא מתזכרת אותו, ולא שואלת אותו תמיד, זו אחריות שלו. וכמו שאמרתי- אין לו בעיה לא באחריות ולא במוטיבציה.
    ביום שישי פשוט הוא עשה בבית כי לא היה לו צהרון, אז הייתי שם.

    מקווה שלא תתחיל לו בעיה במוטיבציה עכשיו
  • מסכימה איתך לגמרי, המורה טעתה לחלוטין כשהפכה את זה לדיון.
    כל הטעם מתנדף, השיטה שנועדה לתגמל התנהגות טובה הופכת למפגן חברתי- בדיוק כמו שכתבת.
    אבל- שוב- הייתי מבליגה, מנסה לראות בזה את חצי הכוס המלאה שהילד שלי לומד "פוליטיקה חברתית", וממשיכה לעקוב...
  • אשטנגה, אני מסכימה לחלוטין עם תפיסתך
  • שמחה שהכלתן את העצבים שלי, ושמחה כרגיל שהוצאתי אותם
    שרון, הארת את עיניי. אכן לא דיברתי איתו והבעתי את דעתי בחופשיות על העניין מתוך כבוד למורה.
    לאור מה שאת כותבת- ואני מסכימה איתך, אני חושבת שאני אכן אגיד לו בדיוק מה אני חושבת על כל הנושא. לא להציג אותה באופן שלילי אבל בפירוש להגיד לו שאני לא מסכימה עם השיטה. וכאמור- אני ממש לא.
  • לא צריך להציג אף אחד בצורה שלילית.
    אני בטוחה שהמורה היא לא אדם שלילי.
    אבל השיטה היא שלילית, ועל זה אנו מסכימות.
    אמרי לו בדיוק את זה. ואל תדאגי, הוא יבין.
    מותר לא להסכים.
    מותר להתנגד, ולהגיד שאנו מתנגדים.
    מותר להיות ביקורתיים - ולא להתבייש בזה.
    מותר לחשוב אחרת - ולומר את זה בגאווה.
    זה לא נגד מישהו - אלא בעד הדמוקרטיה...
    (ככה אני מחנכת את ילדיי. לעתים זה לא נח למערכת. שתתמודד
  • זה באמת נשמע רע...לא ברור למורה שלעיתים הבחירה תעשה על סמך פופלריות??
    מה שאותי מבאס זה בעצם שילדים טובים ושקטים נופלים בין הכיסאות (אם להיות כנים בכל מערכת)
    הבולטים לוקחים את התשומת לב, החלשים מקבלים תשומת לב
    ואלה שהם באמצע- תמיד חושבים שהם תמיד בסדר...אז אין צורך להשקיע):



  • מה הקשר בכלל בין תלמידים שמגיע להם צ'ופר כי הם השקיעו והתקדמו,
    לבין לשאול את חברי הכיתה למי מגיע?!?
    לתלמידים בגיל הזה בכלל אין את השיפוט ההגיוני והשקול כדי לראות מי משקיע ומתנהג בצורה טובה.
    ברור שהם יבחרו מי שהם אוהבים..

    אצלנו להפך, אני לא מרשה לתלמידים להתערב בהחלטות שלי מי יוצא לצ'ופר ומי לא!!
    מי שהוכיח למידה, התנהג כמו תלמיד בכיתה, הצליח להתעלם מהפרעות.. אני מיוזמתי מבקשת מהסייעת שתוציא אותו או את קבוצת הלומדים.
    וגם אם הוא מאוד רוצה לקחת איתו תלמיד מסוים אני בוחנת את זה מכל הבחינות האפשריות ולא נותנת להם להתערב!!
  • אני מורה ואני בהלם

    בושה וחרפה - חדר חלומות מצטייר כחדר חומרני ובזוי.

    אם הייתי במקומך הייתי יוזמת שיחה עם המנהלת בשיתוף המחנכת. לא הייתי עוברת על כך בשתיקה.
    לא בגלל הבן שלי,
    אלא בגלל הרעיון החינוכי הקלוקל
  • אצלינו אין חדר חלומות , אבל במהלך השבוע הם הוספים ,"וי " ואז יש מצטייין . בני היה ראשון שקיבל - אז כל פעם יש ילד או ילדה אחרים . בני בהתחלה לא מבין למה - אני הבנתי ישר - אבל אלו שטובים קבוע - התחילו לקבל ציון לשבח וזה מספק אותו . הצופר - הוא ברמה של כיתה וכאן כיתה של בני זכתה כבר פעמיים , כתא אחרת עדיין לא צברה 3 כוכבים . כחתה שלילית (PDD) עובדת במתכונת אחרת לגמרה .
    http://www.holdthatpic.com/
  • רשמתי מלא והכל נמחק

  • אני בשוק
    פייס: ortal_hori


  • שיטה לא טובה בכלל

    ]

  • למה לא לדבר עם המורה?

    אני הייתי משוחחת איתה ואומרת את עמדתי! מאירה את עיניה! כולנו בני אדם...

    מוזר מה מורים עושים היום כדי לייצר קצת שקט בכיתה...
    ובאמת חבל מאוד שזה בא על חשבון ילדים שקטים ורגישים! עצוב
    "...אמא שרה לבן בלילה... אמא כאן לידך כל הזמן..."

  • נו יש חדש?!!!!!!

    דיברת עם זרובבלה?!
    פייס: ortal_hori


  • גם אני לא מתחברת לקונספט "חדר החלומות" ובטח לא לצורה שבה המורה בחרה ליישם אותו
    הילדים הם גשר אל עצמנו, שנתן לנו הזמן.
    שלום חנוך { מתוך השיר "על פני האדמה" }
    "I see your ture colors shining through
    I see your true colors and that's why I love you
    So don't be afraid to let them show
    Your true colors are beautiful like a rainbow"
    (מילים מתוך השיר true colors של Cyndi Lauper )

  • יש ככ הרבה אנשים מעצבנים במערכת
    אני ככ חרדה לגבי שנה הבאה - כיתה א
    אנחנו ״ רק ״ בגן ואני כבר חוטפת את הג׳ננה
    חינוך ביתי - בדוק !!!!
  • דבר נוסף - שרון
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה