אוקי- זה יהיה קצת ארוך..הילדים שלי בגיל של הילדים שלך פחות או יותר- ז"א 6 וחצי עוד מעט, ו3 וחצי עוד מעט..
הם פשוט חזקים במשחקי דמיון ויכולים שעות לשחק רק עם הגיבורי על שלהם וספורט! עם זה הם יכולים להתמיד בלי בעיה המון זמן.
בנים טיפוסיים
אני אציין ששניהם שמאליים- מה שאומר שכמו הרבה שמאליים אחרים אין להם יד דומיננטית חזקה, הם מצד אחד עושים דברים עם שתי ידיים ומצד שני אף אחת מהן לא טובה במיוחד. זה נשמע כמו תירוץ אבל זה בפירוש יוצר קושי. הגדול עבר פעמיים ריפוי בעיסוק, עד היום לא גוזר טוב- והצעיר כנראה בעקבותיו. אני לא מצואת מספריים לשמאליים, בכל מקום מוצאת רק לימנים. עד היום הוא מעביר מיד ליד.
זה מתבטא בדברים יומיומיים אפילו- הצעיר בן 3 ולא מצליח לפתוח לבד ידיות של דלתות בבית, או להוריד את החלון החשמלי באוטו בגלל חולשה בכף היד ובאצבעות.
הגדול היום אוהב לצייר כי אז הוא ממציא תו"כ ציור,
פלסטלינה כן קצת יותר עובד בגלל שאנחנו בונים סיפור על זה (מבשלים עם זה, אופים עם זה וכו)
אבל אם אין סיפור- מאבדים עניין. זו הבעיה. אין הנאה טכנית מלשבת ולייצר יצירה, זה לא מעניין אותם. איכשהו בבנייה והרכבה (לגו, רובוטריקים) אין שום בעיה.
ניסיתי בשבת לעשות איתם ציור ולעבור עם מדבקות כמו שהצעת בבלוג- הגדול הצליח לסיים בקולות חסרי סבלנות ואז מיד עבר לצייר כריש משלו- בלי מדבקות עם עייני לייזר, 3 דגים בבטן וצלופח שהצליח לצוד
הצעיר- באמצע התייאש, עברנו לזה שאני עוזרת לו- מסירה את המדבקות מהדף והוא רק מדביק- ומהר מאד הוא ביקש שאני זו שאצייר לו מפלצות בבטן של הדולפין והוא עבר לתת לי הנחיות..
עכשיו זה מובן יותר?